9/15/2005

сметки

На пичовете от Бритиш Гас заслужено отделям място в черния си блог. Те, милите, продължавали да не знаят че още преди 10 месеца съм се изнесъл от стария си адрес и водят сметката на мое име (там има pay as you go 'метър). Нямало обаждане от мен че се махам (имаше обаждане но аз нямах дата). Сега трябва да им пратя факс със стария си договор за наем на който да пише кога съм го прекратил. Пахаха, не и с онзи хазяин. Разбрахме се да им пратя новия договор (лелята ли беше тъпа, високи очаквания ли имат, не разбрах), на който пише от кога е започнал.

Покрай тях звънях на Лондон Електрисити (ток), БиТи (телефон и интернет), Севърн Трент Уотър (вода), ЕнПауър (ток), както и Садърн Електрисити (газ) (!). След бъркотията на БиТи през декември сега лелята ми говори че договорът ми бил за 12 месеца, с което намеква че ще ме одерат прощално, на което отвърнах че греши и я пратих да се консултира пет минути по телефона с някаква нейна колежка. Оказах се прав (ест!) и всичко изглежда наред..

Но Бритиш Гас ще ми останат като най-некадърната английска компания с която въобще съм имал вземане/даване.

А още не сме опаковали..