3/15/2006

~

тъжен съм. шведите ме нервират. щуро е да разглезиш някой донякъде и когато спреш да го глезиш, той да продължи да се глези, нещо като номера с режисьора на клипа - 'ще го оправим в пост-продукцията' и иска чудеса от хората зад монтажната маса. странна нация са шведите. супер работлива и мега-мързелива интелектуално. мисля, че не ги разбирам. вярно е, че съм ги 'възпитал' в това че с база-данни и сървър човек далеч може да стигне, но те наистина ме връщат назад във времето.

това което ме дразни най-много в същност е липсата на каквото и желание да експериментират със средството направено по тяхна поръчка и мярка. докато не предлагаха дизайн а само променяха беше окей. сетне дизайнът който предлагат взе да става недовършен и безмълвно биваше да го правя. от известно време решението им стъпва в по-високите области на продуктовия дизайн (горд съм по дяволите) - там където можеш да свършиш много повече с продукта, отколкото изглежда ти се позволява, стига да си отделиш малко време за мисъл.

тази им несклонност ми причинява страшни грижи. другото което ми причинява подобни грижи е когато очите на някого станат на доларчета и спре да се съобразява, спре да се интересува и най-вече, спре да се държи на положение. днес получих страхотен флейм, който едва ли някога ще забравя. макар и вината за него да е била основно у мен, невъзможността на някого да претегля нещата реално и да види наличното освен липсващото, ми е непонятна.

заради което може би с тях ще се разделим.

edit: цитирам the art of looking sideways: "some people only see the cost, not the value"